2024年3月19日 星期二

聖母瑪利亞於 2024 年 3 月 18 日向 Mirjana Dragicevic-Soldo 一年一度顯現


親愛的孩子們,靠著天主的仁慈之愛,我與你們同在。這就是為什麼,身為母親,我呼籲你相信愛──與我聖子結合的愛。你們懷著愛幫助他人打開心扉來認識我的聖子並愛他。我的孩子們,愛使我的聖子用祂的恩典照亮你們的心,在你們裡面成長並給你們帶來平安。我的孩子們,如果你們活出愛,如果你們活出我的聖子,你們就會擁有平安,你們就會幸福。愛就是勝利。謝謝。 


聖母瑪利亞於 2024 年 3 月 18 日向 Mirjana Dragicevic-Soldo 一年一度顯現


Dear children, by the merciful love of God, I am with you. That is why, as a mother, I am calling you to believe in love -- the love that is union with my Son. With love you help others to open their hearts to come to know my Son and to come to love Him. My children, love makes it for my Son to illuminate your hearts with His grace,  to grow in you and to give you peace. My children,  if you live love, if you live my Son, you will have peace and you will be happy.  In love is victory. Thank you.


The annual apparition of our Lady to Mirjana Dragicevic-Soldo on march 18, 2024

沒有留言:

張貼留言